Τη δημιουργία μιας εξειδικευμένα τουριστικά ψηφιακής πλατφόρμας επικοινωνίας για την τουριστική προβολή τα Ελλάδας, η οποία θα αναδεικνύει το σύνολο των χαρακτηριστικών που έχει να προσφέρει στους επισκέπτες της, εισηγείται μια ομάδα Ελλήνων αποφοίτων του London School of Economics. Οι συντάκτες επικεντρώνονται στα πλεονεκτήματα που παρέχουν τα νέα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ειδικότερα στη δυνατότητα που προσφέρουν να ταξιδέψει το μήνυμα εύκολα και οικονομικά σε όποιο σημείο επιθυμούμε φυσικό ή ψηφιακό σε χρόνο μηδέν. Η πλατφόρμα που προτείνεται θα δίνει στον χρήστη τη δυνατότητα να δημιουργήσει το προφίλ του επισκέπτη , να επιλέγει τον προορισμό που συνδέεται με συγκεκριμένες κατηγορίες ενδιαφέροντός του, να αναζητεί πληροφορίες και εικόνες πάνω σε αυτό τον προορισμό, να γράφει σχόλια και να συνομιλεί. Σημαντικό βήμα στην καθιέρωση της πλατφόρμας αποτελεί η διαμόρφωση στόχων και η συνεχής παρακολούθηση των στατιστικών μετρήσεων (metrics) του ιστοτόπου, με σκοπό την ενημέρωση των εμπλεκομένων μερών, τη σύγκριση των στόχων με την πραγματική απόδοση και τον εντοπισμό ευκαιριών βελτίωσα ms πλατφόρμα5 τόσο σε τεχνικό όσο και σε επικοινωνιακό επίπεδο. Σχετικά με το κόστοε υλοποίησα μιας τέτοιας προσπάθειας, προτείνεται η κάλυψη από tous θεσμικούς εκπροσώπους του ελληνικού Τουρισμού (υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξα, EOT, ΣΕΤΕ, Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο, Marketing Greece) αλλά δεν αγνοείται και η συμβολή των ιδιωτικών φορέων τουρισμού (αεροπορικές εταιρείες, ξενοδοχεία) οι οποίοι μέσω τα ανάρτησα διαφημίσεων των υπηρεσιών τοα στην πλατφόρμα και των εσόδων που θα προκύπτουν από αυτέε, θα συμβάλουν στην κάλυψη του κόστουε και στην περαιτέρω ανάπτυξη τα ιστο σελίδαε.
Πηγή: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
redirect read here why do married men cheat on their wives canada pharmacy coupons site free manufacturer coupons
Σχόλια (
)
|